Tuesday, July 21, 2009

Dekon@UMS..13-18mei09


DEKON= deklamasi dan lakon..pertandingan teater yang pertama aku sertai..kat UMS,Sabah..
dapat lar jugak kan aku naik kapal terbang..pengalaman yang sangat menarik sejak dari ujibakat
lagi..Kak Ros, staff HEPA yang byk membantu kami sejak awal terutama berkenaan budget n kebajikan kami..
Kak Ekin, pegawai MAKUM merangkap pengarah teater ni..dari awal dia pening untuk ajar aku
berlakon..thanx kak..agak over..cuba tengok pose maut dia tu..haha..
Adah, bakat yang bagus..orang yang cukup direct menegur lakonan aku..baguslar, so aku tau
untuk improve..please jaga diri anda..
Din,dekonis terbaik dikalangan kami..sangat komited..cuma kadang2 time training buat hal..
byk membantu aku gak..lakonan yang mantap..
Afaf,penyajak yang tiba2 jadi pelakon..bakat yang besar..cuma anda kadang2 cepat beremosi..
lakonan yang bagus..menjadi isteri aku dalam teater ni.."aku dapat rasa ko feel aku sebagai isteri
ko",Afaf..haha..

akhirnya diumumkan..UniMAP memenangi tempat ke3 dibelakang USM dan UTM..bonus untuk
kami apabila karya Ujang Ariff,Maruah Sebuah Kemerdekaan ini memenangi skrip terbaik..
syabas kepada sumer yang telah menjayakan DEKON ini..ini adalah permulaan kita yang hebat..
kita perlu terus kedepan..jalan telah dibina..rintangan perlu diharungi..

SEMOGA BERJAYA..

No comments:

Post a Comment