Saturday, August 8, 2009

08ogos09..7.07am..


waktu ni, aku masih tidak tdo sejak malam tadi lagi..agak pelik untuk
melihat aku sudah terjaga pada waktu begini..bertambah pelik apabila
aku mengejutkan housemate aku bangun suboh..haha..

aku melihat perbarisan pagi palapes..masih terbayang lagi cita2 aku
untuk menjadi tentera..mungkin lebih tepat komando..mungkin sekadar
angan2..tengah syok2 tengok, tiba2 lalu budak suksis yang tengah
joging..

perbezaan yang aku nampak, palapes ramai lelaki..suksis ramai perempuan..
perbezaan lain, xnak komen..nanti ada plak yang sensitif..haha..papepun,
tahniah sebab anda berjaya dan masih lagi dalam 1 badan uniform yang
tanggungjawabnya sangat besar..bukan sekadar suka2, mungkin itu
kata2 segelintir dari anda..

selamat berjuang..aku masih menunggu peluang..

No comments:

Post a Comment