Tuesday, September 8, 2009

Sahabat teknik..jumpa jugak kat perlis..hehe..



ahad lepas, 06september09 akhirnya aku jumpa jugak si nida setelah 2tahun duk
utara ni..dia yang beriya2 msg aku tanya bila nak berbuka sama2..paling klakar
sanggup tu mula2 nak datang sorang2 dari maktab darulaman,kedah semata2 nak
berbuka dengan aku..mau tak jelez plak bf dia kan..akhirnya dia datang dengan
bf dia,ammar..kira kali ke2 jumpa ammar ni setelah sebelum ni dia buat kejutan
muncul dalam majlis reunion kitorang..haha..aku jadi serba salah gak dengan
kawan aku yang sorang ni,nida ni lar..sbelum ni abg aku kawin,dia datang jugak
umah aku..dulu aku buat reunion dia datang gak then skang ni dia datang plak
perlis untuk berbuka dengan aku..memang agak terharu lar aku ada kawan macam
ni kan..papepun thanx nida..hope pasni aku dapat jumpa lagi kawan2 aku dari
skolah rendah lagi..tengah mencari n merancang untuk buat reunion terutama
untuk kawan skolah teknik aku..insyALLAH aku usahakan..

No comments:

Post a Comment