Wednesday, April 29, 2009

29april09..Tragedi Bukit Air..

setelah ketensenan menjawab electromagnet habis, sementara menunggu paper seterusnya, budak2 se telah merangka 1 kertas kerja untuk ke bukit air..setelah kertas kerja itu lulus dengan budget sendiri, kami memulakan lar ekspidisi ini..aku telah dijemput khas sebagai photographer tak bertauliah..so ni lar aktiviti2 yer..

baru sampai lagi..giler pun blum sampai..masing buat2 baik jer..mencari ketenangan lar kononnya..

bila giler dah sampai, kecik menjadi mangsa terawal..sesi lambung melambung..haha..aku pun join gak..tugas cameraman diserahkan kepada 2nd photographer, ikmal..haha..

alif membuat terjunan bebas sambil masing2 yang lain terkagum kejap..

masa yang dinantikan telah tiba..sopie menjadi mangsa keteluran..memang lama dah aim..

melekat siot telur tu..haha..


dah telur, tepung plak..hehe..

masing2 nak blah dah..macho lar konon..

awek2 yang sempat gambarnya diambil..cayalar..

tapi ada 1 tragedi telah terjadi..aku telah ditinggalkan mereka sumer disebabkan terlalu khusyuk mengambil gambar..yang bestnya, ada orang terbawak skali aku punya kunci motor n telefon..memang mati akal kejap jugak lar..akhirnya, dengan bantuan superman aku berjaya jugak balik..lama gak ar menunggu..memang korang xguna lar..haha..

1 comment: