Saturday, April 18, 2009

6a.m..xtdo lagi..kusut..pelik..

aaargggggggghhhhhhhhhhhhh...
otak dah miong dah ni..final dah tinggal brape ari lagi ni..hidup aku dah xnormal dah ni..dengan macam hal2 lagi yang xsetel..dengan kes orang yang kuat merajuk lagi..pening kepala aku..

tapi kan, aku still rasa macam seronok..xtau nape,mayb ni 1 perkara yang aku xpernah lalui sebelum ni..cuma kan, nape eh korang jadi macam tu..perangai budak2..tau tak..cuba lar berubah skit..ni pun nasib baik ada orang nak jelaskan citer sebenar, klau tak mau sampai kiamat aku xtau pape..tapi kan, aku xsalahkan sape2..kita tetap kawan kan..

wei SHAR,thanx eh..skang ni ko byk bagi semangat kat aku wlupun ko main2 jer kan..ko byk gak tegur aku,yelar ko kan ustazah..haha..tapi xsangka gak eh ko benci orang tu..ingatkan ko suka dia gak..tapi kalau ko suka dia lar, memang jadi couple of the year lar..haha..jangan marah eh..thanx gak sudi komen gambar2 aku(kutuk adalah)..papepun thanx..semoga kita bole jadi kawan yang baik..

No comments:

Post a Comment