Saturday, April 18, 2009

6.10a.m..hepi giler wei..

nape hepi?..haha..sebab kau lar aku xtdo..dari kul 1.15 sampai 4.15..wow, permulaan yang tak disangka..aku ingat kau sombong..bermula dari upin n ipin, aku dah mula tertanya2..apehal plak awek ni?..xpasal2 jer..agak2 ar nak panggil pun..kalu vin diesel tu ok gak..ini budak kembar tu jugak dia panggil aku..tapi sebab tu lar aku tercari2 kau..berani eh kau gelakkan aku..bila dapat cari, aku gunalar peluang yang ada,walaupun agak salah ar cara tu..tapi kurang2 kau dapat 1 pengalaman baru kan..tapi skali lagi suka2 jer kau gelakkan aku lagi..tapi xpelar..macam kau slalu kata, kau tetap jadi diri kau kan..baguslar..tapi kan, kau ni lawak lar..tapi menarik gak..pelik pun ada dan yang pasti kau jiwang..haha..normal ar tu kan..thanx eh sebab kau ingatkan aku pasal dia,tapi kau jangan ar risau eh..insyALLAH aku pandai jaga diri..

perlu ker aku mulakan langkah pertama?..tapi betul ker kau orangnya?..aku xnak gagal lagi..aku dah penat ar buang perasaan tu..tapi kalau simpan,akhirnya kecewa?..macam mane?..lagi teruk kan.. kau rasa aku ada peluang tak?..aku tau kita memang baru kenal..tapi kalau ati dah kat kau, xle nak kata apa kan..tapi kan, aku xnak penting kan diri aku..kau dah berpunya,tapi blum dimiliki lagi kan..kau yang kata..so kau jaga lar dia baik2 eh..walaupun aku rasa kau tengah kecewa kan skang ni..xpe,aku tunggu senyap2 jer kat sini..kalau ada jodoh tak kemana kan..kalau xda pun,kita tetap kawan kan..

TERIMA KASIH KERANA HADIR..SHA SHE..

2 comments:

  1. mcm kenal je sapa...
    hope korg epy ea..
    n nad doakan korg de jdoh!

    ReplyDelete
  2. salam ziarah..

    jln2 sni.. :)

    ReplyDelete