Tuesday, April 14, 2009

aktiviti 12 april..

setelah awal pagi aku xtdo demi mewujudkan blog ini, akhirnya lebih kurang kul 6.15 pagi aku berjaya gak tdo..sedar2 dah dekat kul 12..bangun teringat mak angkat buat kenduri kat chuping..adoi,lambat gak ni..aku mandi n siap2..ingatkan dah lewat nak pi terus, tapi alangkah
malangnya bila tangan aku yang gatal ni sempat lagi nak main marine sharpshooter 4..haha..
akhirnya kul 1 lebih baru aku sampai umah mak angkat aku..datang2 aku jadi segan sebab ramai orang n sempat aku sampai lambat..haha..dekat kul 3 aku rushing ke D'futsal kat batu 2, classmate aku masuk final untuk piala NC..



ada jer 2 orang anak dara ni nak menyelit..yang main yer brape orang jer, tapi punye lar ramai nak masuk dalam gambar..


team yang masuk final..



akhirnya piala didalam genggaman..tahniah korang walaupun main xajak aku..aku redha..haha..kalau ajak aku rasa mesti kalah..so lebih baik aku jadi cameraman jer..

ahad malam aktiviti aku diteruskan kan dengan test micro-p yang bapak senang ar..sampai faris bole tertdo..sampai aku bole meniru..haha..xpasal2 aku x pi ags kat kapitol malam tu..sampai ada orang merajuk kat aku sanggup pi dating dengan bangla..haha..jangan marah..

No comments:

Post a Comment