Tuesday, April 14, 2009

fast n furious 4..


13april telah menjadi sejarah..setelah kebengongan, aku tdo lebih kurang kul 4pagi..telah menjadi 1 keajaiban apabila aku berjaya bangun kul 7 then xtdo balik..haha..memang xcaya..setelah bersiap lebih kurang 3-4jam campur makeup,aku terus membuat keputusan untuk ke jitra..nak tengok wayang..berbekalkan kuda EX5 standard aku hasil kacukan dengan dengan honda, aku memulakan xpedisi aku seorang diri dengan penuh sopan santun..first gak ni pi jitra sorang2..sbelum ni plak xpernah pi naik moto..aku redah jer.. hampir 1jam baru aku sampai lebih kurang kul 10.30 di jitra mall..tapi sampai2 aku rasa brape kedai jer baru bukak..then aku masuk jelar..pi main game..1st time main game kat situ, aku masih xpercaya main daytona hanya 1 token 50sen..sama gak time crysis II..so aku pun menunjukkan lar kehebatan aku..

kul 12 aku masuk tengok wayang fnf4..punyalar ramai adalar lebih kurang 20 orang..so macam tengok kat umah pun ada..1 baris tu aku sorang jer..memang kaya giler aku bole book 1 row..ni kali ke3 aku tengok wayang dalam hidup aku n first time aku tengok citer omputih kat wayang..memang mantap ar citer ni..then aku pun jadi teruja..sedar2 habis dah pukul 2..kul 3 ada lab orcad kat k.perlis..jiwa aku bagai dirasuk semangat paul walker n vin diesel,pukul 2.15 aku memanaskan enjin kuda aku yang telah bertukar menjadi EX5 modified kategori vtec open..aku memulakan aksi drift aku disekitar jitra,masuk ke kodiang, membuat aksi yang agak lucah apabila sampai di arau,kangar n tepat kul 3 aku sampai di lab..haha..bagus timing aku..patutnya braga amik aku je jadi driver dia..yang gambar kat atas tu lar kuda tu..dah byk berjasa kuda tu..kuda padi jer asalnya..haha..terima kasih MAM 2345..jasamu dikenang walaupun aku memang malas giler nak mandikan ko..

No comments:

Post a Comment