Sunday, April 26, 2009

apa yang kau mahukan..26april09..


untuk KAU..
apa yang kau mahukan?..kenape perlu berkata perasaan aku sebenarnya tidak benar?..kenapa perlu kau berkata begitu?.. sebelum kau bertanya mengenai perasaan aku, kau tanya dulu perasaan diri kau..kenapa kau perlu menipu?..mengapa perlu untuk kau memilih untuk tidak mengaku?..terlalu sukarkah untuk kau mengaku perkara yang sebenar?..hati dan perasaan terletak pada kejujuran dan keikhlasan.. jika itu pun kau tak dapat tunaikan, lupakan saja CINTA..

untuk KAU yang lain..
apa yang kau mahukan sebenarnya?..tidak bolehkah kau melihat aku gembira?..tidak bolehkah kau melihat aku ceria?..aku tidak layak untuk semua itukah?..kenapa perlu mengganggu hidup aku sedangkan aku tak ganggu kau pun..adakah sebab aku tak mengganggu hidup kau membuatkan kau rasa tak tenang?..hey,kau ingat kau bagus ker?..kenapa perlu melibatkan aku dalam masalah yang sudah sedia terjadi?..kenapa perlu?..kenapa aku?..aku tak sebodoh yang kau fikirkan, tidak kenal yang mana intan dan yang mana permata..

untuk KAU yang TERISTIMEWA..
tidak perlu kau pertikaikan adakah aku gembira atau tidak..tidak perlu kau rasa bersalah kerana hadir dalam hidupku..kehadiran kau adalah satu keindahan pada aku..jangan kau rasa terseksa.. aku mengharapkan kau bahagia, walaupun kebahagiaan tu datangnya bukan dari aku.. maaf kerana banyak mengganggu kau untuk memikirkan perkara yang tidak sepatutnya..dalam umur kau yang masih muda, kau tidak sepatutnya hadapi ini semua.. aku berharap kau tidak kecewa lagi selepas ini..jika satu hari, aku hilang dari hidup kau, maafkan aku..sesungguhnya ini bukan satu perkara yang mudah..bicaralah berikan ku kepastian..

1 comment:

  1. Weh..

    knape ni bro?

    hidup ko berdrama ker?

    xpe2..biase la tu beb..

    ReplyDelete