Wednesday, April 15, 2009

asean university games(AUG)..

hampir sepanjang bulan 12 2008 aku beraada di ukm untuk menjadi sukarelawan aug..kali pertama aku menjadi sukarelawan untuk program luar university..pengalaman yang menarik bila aku dimasukkan dalam group ict..ada lebih kurang 55orang dalam group ni..memang macam2 hal lar jadi..masa tu masing2 rasa macam dah kenal lama..ari2 dok buat planning gi sana sini..tapi skrang dah makin suram..biasa lar, hidup ada turun naik..papepun, aug 1 pengalaman yang sangat berharga..kat sini gak aku kenal orang yang memperkenalkan aku dengan camera slr..papepun,pengalaman bersama group ict aug2008 xkan aku lupakan..terima kasih kawan2..


sementara tunggu bus pun korang sempat nak amik gambar macam ni eh..


kat stadium maybank..tengok bola kononnya..padahal sibuk berposing jer..



di dewan panasonic shah alam..tengok futsal final..aku amik gambar dengan model ni..haha..


masa dinner untuk penutup..perpisahan sudah hampir tiba..


maskot aug..comel giler..haha..

No comments:

Post a Comment