Wednesday, April 15, 2009

kenalan,kawan,sahabat n sumer lar..

terlalu luas topik ni untuk dikaitkan dengan hidup aku..azhar, sahabat skolah rendah..skrang berada di aussie..pengalaman zaman kanak2 yg hebat..byk perkara yang menarik..sharifah,siapa dia?..sahabat yang byk membantu..kamil, jiran yang asalnya macam tak kenal..perwatakan yang sangat2 berbeza dengan aku..sentiasa mengajar aku untuk ceria..hanif,cemas..orang yang agak pelik..haha..sahabat masa di teknik..cemas giler dia ni..zakwan,stamford college..yang membantu ketika aku sesat..mengajar aku byk perkara..DR CINTA yang cintanya sendiri jauh untuk dicapai..tapi, hidup tak mudah kan..ko pergi tinggal kan aku..sahabat, semoga roh kau dicucuri rahmatNYA..

wawa,budak comel..byk mengajar aku mengenai leadership..orang yg sentiasa pekakkan telinga dengan kata2 aku..ummu hani,wanita yang sombong..pendengar yang setia..mashkura,kawan yang memang caring giler..shimah,haha..terlalu byk untuk dikatakan..wanita hebat dengan susuk tubuh yang kecil..fikhri,sepupu aku..dia juga sahabat aku,playboy malaya..haha..
sha..sape tu?..tak tau..haha..

kawan2 aku..
sk kubu..akmal,nadia,hafeez,hidayah dan sumer lar..pengalaman kanak2 yang menggembirakan.
smka sultan muhammad..shahid,syakir,shahrul akmar n sumer gak..proses peralihan ke remaja..
teknik bukit piatu..kuda,labu,beetool,nida n terlalu ramai lagi..proses remaja yang penuh dengan kisah cinta..
stamford college..wani,hazwan, dan yg lain2 gak..pengalaman yang indah..asik kena marah dalam tempoh 3 bulan..
matrik..nama yang terlalu ramai untuk dikatakan..proses untuk menjadi lebih matang..
unimap..classmate aku,budak unistage,kembara,aug,imtgt,ppms, sumerlar yang terlibat.. pengalaman yang mengajar untuk terus hidup..terus dan terus..

pahit manis yang xkan terungkai..dengan nilai yang terlalu tinggi..semua kenalan,kawan,sahabat, xgf aku,haha,sape2 jelar yang pernah terlibat dalam hidup aku,sesungguhnya setiap dari kamu pasti ada sesuatu yang aku ambil..pengalaman yang indah walaupun kadang2 juga pahit..

TERIMA KASIH SAHABAT..

No comments:

Post a Comment