Thursday, April 23, 2009

khamis..23april09..aku semakin kusut..7.10a.m

bertambah2 lar kusut aku skang ni..dengan perangai aku sendiri..dengan sibuk training lagi..dengan orang yang asik sumer benda nak berjemput..kalau boleh nak aku sujud kot kat kaki dia barular dia tau nak join sendiri..macam bangang lar wei..macam lar bagus sangat..dengan orang yang suka cari pasal sendiri pastu baru nak sedar..amik ni, abooo gik..haha..padan muka ko..cari pasal lagi..yang 1 ni lagi lar plak kan,aku tak kacau ko pun ko tetibe jer nak sibuk, nak interframe gak..wei, apa kes..ada jer benda nak mencelah,hey aku xkacau ko lar..ko yang lebih2 APA KES!!!..aduyai..poning lar den..ko ingat ko bagus ker..ker ko kekurangan kasih sayang ha?..haha..sape2 yang terasa,padan muka korang..kalu dah terasa tu, jadi lar budak pandai eh..jangan plak ko jadi macam orang bodoh, dah tau terasa tapi xreti nak buat pape..final comsys..gudluck pada tangan n pen aku..otak pun gudluck gak..pada SS,mesti ko dah naik jenuh melayan aku..dengan aku yang cakap ikut sedap mulut jer kan..tapi kan, padan ar kat muka ko, sape suro kenal aku..sape suro panggil aku upin lagi..amik gak ni, abooo gik..haha..thanx..

din menjadi mangsa ketensenan aku..haha..cayalar din..

LAUNGAN KERAMAT..haha..

No comments:

Post a Comment